distance is just a test how far love can be.

Dom senaste dagarna har varit väldigt roliga! 
15/2 Fredag så drog jag maja och Elin till Tyskland + hennes mamma och pappa :) 
efter några timmar försenade så kom vi iväg tillslut, 18 timmar senare var vi framme i Tyskland, på Calles och handlade lite gött ;) 
 
kom hem ifrån Tyskland på måndag morgon runt åtta :)
fixade stallet och släppte ut dom haha stackarna hade aldrig sätt så mycket snö förut ;) 
sen åkte jag med Thilda och Genna till Målbäck för att Thilda skulle privridas slutade så bra att dom köpte henne! :)
 
Tisdagen åkte vi till samma ridhus fast med en utav dom nya hästarna Obelix ( Fisken) och Nellan och hade provridning på den nya, de gick faktiskt väldigt bra! :)
 
Onsdags så besiktades Thilda och åkte till nya ägaren! :) jag shockwavades (stavning) på min rygg ihopp om att min rygg ska bli bättre.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0