2012- ett år som gärna kunde hoppats över.

Hur har ditt 2012 varit? både bra och dåligt, men kan väl säga att jag haft väldigt många motgångar 2012 
 
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit åt mig mer, sagt mina åsikter och sagt det jag vill.  
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Slutat lita på människor som bara vill mig illa.

Vem har du umgåts med mest? Underbara människor på boendet <3 

Bästa minnen från 2012? Alla underbara minnen med mina kompisar<3 
 
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? Lycka,kärlek. storhäst.

Vem/Vilka/Vad saknade du? Kompisar hemma, alla som har sagt hejdå och åkt till ett bättre ställe <3 
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja! eller jag hoppas absolut det!

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Mina kompisar!
 
Har du några löften inför år 2013? Ta tag i träningen och fokusera på att jag själv ska må bra.  

Vad ser du mest framemot med år 2013? Fester, stunder med kompisar, och allt positivt med mina kompisar.

En låt som påmminer dig om 2012? många låtar ;). Din jävla bitch kanske eller vad säger du malin;) ne och sen kanske Taylor Swift - we are never ever going back togheter  

Det bästa du har åstadkommit i år? jadu, bra fråga 
 
Vad hoppas du inträffar 2013: Att hitta kärleken, tilliten och en underbar resa utomlands!

Något stort som har hänt dig 2012: Gjorde ett stort beslut i mitt liv som kanske förhoppningsvis kommer att förändra hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0