AT THIS MOMENT THERE ARE SIX BILLION, FIVE HUNDRED AND TWO MILLION, EIGHT HUNDRED AND SIXTY SEVEN THOUSAND, ONE HUNDRED AND TWENTY PEOPLE IN THE WORLD, GIVE OR TAKE A FEW AND SOMETIMES ALL YOU NEED IS ONE. FOR BETTER OR FOR WORSE

Sovit hos pappa inatt för att jag varit hundvakt medans dom drog på kryssning:) har bara myst och kollat film.. Känner mig inte ett dugg lat men har verkligen inte orkar något, den senaste veckan har min kropp verkligen mått dåligt.. Och tyvärr vet jag inte varför, det har hänt väldigt mycket den senaste vecka så skulle kunna vara det.. Men det tror jag inte, idag kanske det blir en tripp till Katrineholm bara för att jag kan eller så kan jag ite säga längre eftersom min bil är paj, så det beror på om mamma kan skjutsa eller inte :) nu ska jag ut med hundarna igen :) ni får ett långt inlägg ikväll ifall jag stannar hemma! :)
Mina två senaste dagar i bilder :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/4002760/images/2013/pic_50e43b1cddf2b340b00001ed.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4002760/images/2013/pic_50e43b20ddf2b34073000258.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0