So I'll use my voice, I'll be so fucking rude

Måndag morgon...

Det var inte alla lätt att komma upp i morse, men efter väldigt många klockor både från min och Malins telefon så kom vi iallafall upp och fixade iordning oss! vi gick till skolan för att ät frukost sitta där och chilla lite :) 
Begav oss sen till Relegionkunskapen och satt där i en timma, har nog aldrig hört våran klass vara så tyst?? frågan är vad de va med oss.. ;) efter det så var det bara att byta sal för att dra till djurens biologi och sitter ust nu och jobbar självständigt med uppgiften som ska vara klar idag.. ja, och så hamnade jag här.. känner att jag har noll motivation till att vara i skolan och plugga.. 
 
Söta tjejer, några utav mina bästa och underbaraste vänner <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0