TISDAG- stalldag

Stalldagen var väldigt slapp idag, började med att ta ut hästarna mocka några boxar och sen klippte jag och Malin en var sin häst, jag klippte Name och jag blev ändå rätt nöjd med det för att vara första gången jag klipper en hel häst :)
Sen efter det gick vi på lunch och vi orkade inte laga mat så vi drog upp till grillen och köpte en pizza att dela på! De satt gött i magen ;)
Sen gick jag tillbaka till stallet för att rida dressyr lektion på Dalle :) efter lektionens slut så kände jag ändå att jag medverkat och gjort så han jobbade rätt, hade framåt bjudning och lyssnade på mina hjälper. Sen slutade jag, har nu i eftermiddag inte gjort så mycket. Hjälpte Hilda med att plugga körkorts teori känns son de var flera år sen jag tog körkort för kommer inte ihåg ngt :)
Sen nu har jag städar lite och pluggat massa! Känner min duktig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0