Det va inte mitt fel att du lurade med mig hem, att vi låg i samma säng

Min blogg ser förjävlig ut nu och jag försöker att fixa den så gott det går men den gör ju inte rikigt som jag vill.. 
men ska försöka att få upp något snyggt snart! :) 
 
Idag så försov vi oss till typ halv åtta... och vi skulle vara i skolan 10 över och under den tiden så skulle vi hinna klä på oss ta ut hästarna och åka och hämt upp jossan och hinna till skolan.. vilket resulterade med att vi kom försent.. hehe upps. har haft  ´2 lektioner idag och har lämnat in en uppgift så det är inte så många kvar nu! :) 
imorgon blir det att åka på tävling och samma gäller hela helgen! :) kanske bloggar under dagarna nu när jag förhoppningsvis kommer igång och har en bra mobil att blogga ifrån! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0